Փետրվար ամսվա Գրականության և Հայոց լեզի հաշվետվություն

  • Մայրենի լեզվի օրեր

Համացանցում հայատառ գրելու օր լատինատառ գրելու խնդիրը

  • Տերյանական ընթերցումներ

Վահան Տերյան ,,Հայտնություն,,

  • Թումանյանական ընթերցումներ

Հովաննես Թումանյան ,,Երկաթուղու շինանյութը,,

  • Բառարանագրության ֆլեշմոբ

Գիշեր և հուշեր բառերի բառարան
Ինչպես օգտվել Google Translate-ից

  • Վերլուծություններ

Երկաթուղու շինությունը
Իմ ընկեր Նեսոն
Գարունը Տերյանի պոեզիայում․ Հետազոտական աշխատանք
Վ․ Տ․ ,,Մթնշաղի անուրջներ,, ժողովածու
Հ․ Թ․ “Շունը”

  • Ստեղծագործական աշխատանքներ

Տերյանը մեր օրերում
Ես ես եմ
Կյանքի յուրաքանչյուր պահը հնարավորություն է․․․
Մեկ օր առանձ համացանցի
Մանկապարտեզի հիշողություններս

  • Անհատական նախագծեր:

Անհատական նախագիծ ,,թղթե թատրոն,,
Անհատական նախագիծ ,,Մարիի Մտքերը

  • Գնահատեք ձեր աշխատանքը՝ հիմնավորելով: 
    Հայոց լեզուն ես ինձ գնահատում եմ իննը որովեհտև մասնակցել եմ Մայրենիի Ֆլեշմոբին, ունեմ երկու աշխատանք Բառարանագրության ֆլեշմոբից, չորս աշխատանք անհատական նախագծից։
    Գրականությունը իննը որովհետև ունեմ բոլոր հետազոտական, ստեղծագործական, վերլուծական աշխատանքներ, Ռադիոնյութեր։Քնարկումնների ժամանակ, այդքան ակտիվ չեմ բայց ուշադիր լսում եմ, դասարնցիներիս կարծիքը։

 упр. 4,6 ( сл. 50,51 “Русский без границ 2”)

ЗАДАНИЕ 4. Запишите данные в скобках слова в нужной форме.

  1. Áнна сидит с (Лена) Леной, (друг) с другом, (сестра) сестрой.
  2. Марина идёт в кено с (Софья)Софьей, (ученик) учеником, (соседка)соседкой.
  3. Дети играют с (учительница) учительницей, (сестра) сестрой, (папа) папой.
  4. Виктор работает (продавец) продавцом (врач) врачом , (учитель)учителем.
  5. Чем занимаются дети? Дети занимаются (спорт) спортом, (пение) пением,
    (математика) математикой, (география) географией.
  6. Девочка хочет стать (балерина) балериной, (актриса) актрисой, (журналистка)журналисткой.
  7. Мой брат доволен (работа) работой, (квартира) квартирой, (врач)врачом.
  8. Киоск стоит за (ресторан) рестораном, (школа) школой, (библиотека)
    библиотекой.
  9. Кокая разница между (словарь и учебник) словарном, и учебником , (́осень в Áнглии и ́осень в
    России) осеню б Англии, и осеню б России , (Москва и Петербург) Москвой и Петербургом,
    (книга и фильм) книгой, и фильмом ?
  10. Дом стоит между (лес и море) лесой и морям , (дорога и парк) дорогой и парком ,
    (река и поле) рекой и полей.

ЗАДАНИЕ 6. Используйте слова в правильной форме. Обратите внимание, с какими предлогами
употребляется творительный (пятый) падеж.

Հիդրա

Հիդրան գիշատիչ օրգանիզմ է, ուստի որս է կատարում, սակայն հիդրան ունի նաև պաշտպանության կարիք: Այդ պատճառով հիդրային բնորոշ են խայթող բջիջներ, որոնք էլ հանդիսանում են նրա «զինանոցը»: Խայթող բջիջների մեծ մասը կուտակված է շոշափուկների վրա, քանի որ նրանք անհրաժեշտ են որսի համար: Այս բջիջներն ունեն խայթող թել, որը գալարված է թույնով լի պատիճում: Խայթող բջջի վրա կա զգայուն մազիկ, որը գրգռվում է անհրաժեշտության դեպքում և ստացված գրգիռը ուղարկում է ցանցային նյարդային համակարգ: Նյարդային բջիջները վերլուծում են գրգիռը, մշակում են պատասխան և այն ազդակի տեսքով տալիս բջջին՝ ազատելու խայթող թելը:

Նույնիսկ եթե հիդրային մասնատենք, նրա մասերը կվերականգնեն ամբողջականությունը միջակա բջիջների բազմացման և մասնագիտացման շնորհիվ:

Հիդրան բազմանում է և՛ անսեռ, և՛ սեռական եղանակով

Բարենպաստ պայմաններում հիդրան բազմանում է անսեռ եղանակով՝ բողբոջմամբ:

Բողբոջման ընթացքում հիդրայի մաշկամկանային պարկի արտաքին և ներքին շերտերը արտափքվում են՝ առաջացնելով բողբոջ: Այն մեծանում է և սկսում է զարգանալ. ազատ ծայրին առաջանում են բերանային անցքը և շոշափուկները: Վերջ ի վերջո ձևավորվում է ամբողջական, երիտասարդ հիդրա, որը պոկվում է մայրական օրգանիզմից և վարում ինքնուրույն կյանք: Հիդրայի վրա կարող է առաջանալ մի քանի բողբոջ միաժամանակ:

39.eps.jpg

Անբարենպաստ պայմաններում, օրինակ՝ աշնանը հիդրան բազմանում է սեռական եղանակով: Հիդրայի միջակա բջիջներից են առաջանում նաև նրա արական և իգական սեռական բջիջները:

Նրա մարմնի վրա առաջանում են թմբիկներ, որոնցում հասունանում են սպերմատոզոիդներ կամ ձվաբջիջ:

Կենգուրու մաթեմատիկական մրցույթին առաջարկված խնդիրների քննարկում մաս 2

Առաջադրանքներ (դասին)

1. Ինչի՞ է հավասար նկարում պատկերված մարմնի պարագիծը, եթե բոլոր հարևան կողմերն ուղղահայաց են միմյանց:

2. Եթե գրենք 7 հաջորդական ամբողջ թիվ, որոնցից երեք փոքրագույնների գումարը
հավասար է 33-ի, ապա ինչի՞ է հավասար դրանց երեք մեծագույնների գումարը։
10,11,12,13,14,15,16
14+15+16=45

3. Արկղում դրված է 7 հավասար ուղղանկյուն։ Դրանց չափսերը 3 սմ x1 սմ են, արկղինը՝ 5սմ x 5սմ է։ Հնարավո՞ր է, արդյոք, սահեցնելով տեղաշարժել այդ ուղղանկյուններն այնպես, որ արկղում տեղ լինի ևս մեկ նույնանման ուղղանկյան համար։ Առնվազն քանի՞ ուղղանկյուն պետք է տեղաշարժել։


3

4. Քառակուսին բաժանված է չորս հավասար քառակուսիների։ Դրանցից յուրաքանչյուրը
ներկված է մուգ կամ բաց մոխրագույն։ Քանի՞ եղանակով կարելի է ներկել տրված քառակուսին։ Համարենք, որ քառակուսիների գունավորումը նույնն է, եթե պտտելուց հետո դրանք համընկնում են:

0

5. Եթե առաջին հարյուր դրական ամբողջ զույգ թվերի գումարից հանենք առաջին հարյուր
դրական ամբողջ կենտ թվերի գումարը, ապա արդյունքում ի՞նչ թիվ կստանանք։
2+4+6+8….. =10100
1+3+5+7+9….. =10000
10100-10000=100

6. Տատիկը տորթ թխեց իր թոռնիկների համար, որոնք պետք է այցելեին նրան կեսօրին։
Ցավոք նա մոռացել էր, թե իր թոռնիկներից քանիսն են գալու՝ 3-ը, 5-ը, թե 6-ը։ Նա ուզում
է համոզված լինել, որ բոլորը կստանան տորթի հավասար մասեր։ Բոլոր տարբերակներին պատրաստ լինելու համար նա ամենաքիչը քանի՞ մասի պետք է տորթը բաժանի։

7. Ո՞րն է այն նվազագույն երկնիշ թիվը, որը հնարավոր չէ ներկայացնել երեք տարբեր
միանիշ թվերի գումարի տեսքով։

8. ABCD քառանկյան մեջ AD = BC, <DAC = 500, <DCA = 650, <ACB = 700 (տե՛ս նկ.) Գտե՛ք
<ABC-ի արժեքը:


Լրացում՝ առաջադրանքներ տանը

9. Կիրառելով կրճատ բազմապատկման բանաձևերը՝ պարզեցրու արտահայտությունները․

(x+4)2 = x2+8x+16
(2x+5)2 = 4x2+20x+25
(3x+2y)2 = 9x2+12xy+4y2
(x-3)2 = x2-6x+9
(2x-4)2 = 4x2-16x
(2y-5x)2 = 25x2-20xy+4y2
(x-2)(x+2) = x2-4
(5x+7)(5x-7) = 25x2-49
(x-3y)(x+3y) = x2-9y2

10. Հաշվի՛ր․

(2+3)2 = 25
(5-7)2 = 4
(3x+x)2 = 16x2
(5-4)(5+4) = 9

11. Պարզեցրո՛ւ արտահայտությունն, ապա տեղադրելով x-ի արժեքը՝ որոշի՛ր արտահայտության արժեքը․

12. Պարզեցրու արտահայտությունը

ա․ x3+8; բ․ y3+27; գ․ z3+64 դ․ a3+125
ե․ 8x3+216y3; զ․ 27x8+64y9; է․ b30+x3y3

Մանկապարտեզի հիշողություններս

Հիշում էի երբ փոքր էի, մայրիկս ամեն օր տանում էր ինձ մանկապարտեզ, տեղ որտեղ իմ հիշողություններում մի փոքր հատված է գրավում։Ես այցելել եմ թիվ մանկապարտեզ և հիշում եմ շատ քիչ հիշողություններ։Ես այդ տեղից վազում էի ինչպես կրակից և երբեք չեմ ցանկանա վերադառնալ այնտեղ։

Եկեք հասկանաք թէ ինչ է մանկապարտեզը․․․

Մանկապարտեզ, նախադպրոցական տարիքի երեխաների հասարակական դաստիարակության հիմնարկ։ Գոյություն ունի գրեթե բոլոր երկրներում։ Մանկապարտեզի տիպի մանկական անդրանիկ հիմնարկությունը՝ փոքրերի դպրոցը, կազմակերպել է Ռ. Օուենը 1802 թվականին, Նյու Լանարկում (Շոտլանդիա)։ Նախադպրոցական հիմնարկը «Մանկապարտեզ» է անվանել Ֆ. Ֆրեբելը (Գերմանիա) 1837 թվականին։

Ես այցելել եմ պետական մանկապարտեզ, և եթե ճիշտ ասեմ ինձ, այնտեղ այդքան դուր չեր գալիս։Իսկ եթե գալիս էր քնելու ժամը․․․․
Ես չեմ կարողանում քնել ցերեկը, իսկ դաստիրկաներների փորձերը հաջողության չեկավ։Իսկ է երբ վերջացրեցի մանկապարտեզը դրանից հետո ես կյանքում ցերեկը չեմ կարողանում քնել։
Այս պետական մանկապարտեզը որը ես գնացել եմ, եղել է նաև մի քիչ սովտական դաստիրակություն, քան հիմա։Կար նաև մի դաստիրակ, փչացրեց իմ տրամարդրությունը այդ օրը։

,,Ես շատ լավ հիշում եմ այդ օրը երբ նա թողեց ինձ մենակ խմբում, որովեհտև ես չէի քնել, և մինչև չըքնեի ինձ այնտեղից բաց չեն թողի մինչև ծնողներս եկան,,։

Այս հիշողությունները վատն են իսկ հիմա լավը։Հիշում եմ, որ մեզ տանում էին դուրս և այնտեղ մենք խաղում էինք։Կամ հանդեսները, որը ես շատ էի սիրում։Մի անգամ մի ֆիլիմի ռեժիսոր էր եկ,ել և այնտեղ տեսենլով ինձ ընտրեց որ ես նկարանհանվեմ ֆիլիմում։Չընայաց դերը փոքր էր ,,Պետք էր քայլել կադրի մեջ,, բայց շատ հետաքրքիր էր իմ համար որովհետև, ես այնքան փոքր էր իմ համար դա մեծ իրադարձություն էր։

Եկեք նաև ուսումանսիրենք մեր դպորցի կրթահամալիրի մանկապարտեզը, որտեղ ավելի, հետաքրքիր և ուսումնական է։Այդպիսի մանկապարտեզները մեզ հարգանքով է պետք վերբերվել։Իսկ այդ պետական մանկապարտեզը որը ես գնացել եմ ունեցել է լավ և վատ կողմներ։Ու նույնն պատմությունն է իմ եղբոր հետ։


Ափոփում
Այսպիսի հետազոտական, և ստեղծագործական աշխատանք Մանկապարտեզի մասին։